Sunday, June 17, 2012

Anak ni yang berlakon iklan tu ke?



Ishk! Awat makcik ni tanya lagu tu kat anak cek?
Suhail buat pekak badak jer.. dua kali makcik tu tanya..
Sudahnya Mummy pandang muka makcik tu...
"Anak ni (sambil tunjuk muka Suhail).. yang berlakon iklan tu ke?"
Mummy sengih2 jer kat Makcik tu.. "Eh! Bukann.. anak saya tak pernah berlakon kat mana2 punn.."
"Oh ya ka... muka dia sebijik macam budak hat dalam iklan tuuu..."

( Hihihi.. Makcik..mata makcik tersilap kottt ;P Mummy jadi blurr.. ada ka iklan budak macam muka Suhail?)

2 comments:

  1. sebenarnya makcik tu nak cakap muka Suhail hensem lah kak.. hehee

    ReplyDelete
  2. Ishk! Malu! (Mummy lak yg perasan!)

    ReplyDelete